آگهی بالای اسلایدر صفحه اصلی

برگزاری کارگاه آموزشی گلف در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

آگهی 11

آگهی 11

 به مناسبت روز مربی کارگاه آموزشی  گلف با حضور مدرس رسمی فدراسیون گلف و حدود ۲۰۰ شرکت کننده، طی دو روز صبح و بعدازظهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات گلف استان کرمانشاه: الهام اکبری عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف و رئیس هیات گلف استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی با اشاره به استقبال کم نظیر از این رویداد ورزشی، اظهارکرد: پس از برگزاری موفق جشنواره خانوادگی ، دانش آموزی و دانشجویی گلف و استقبال پر شور دانشجویان تصمیم بر برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی گلف جهت دانشجویان و سایر علاقمندان در رده های سنی مختلف شد.

وی افزود: در این کارگاه محمدعلی قاسمی مدرس رسمی فدراسیون گلف، به آموزش نکات تئوری و عملی گلف پرداخت.

در طی ۲ روز برگزاری کارگاه، آموزش چهار رشته گلف، مینی گلف، وودبال و بهکاپ را به شرکت کنندگان داشتیم.

رئیس هیات گلف استان کرمانشاه با بیان اینکه دانشجویان رشته های مختلف این دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و به ویژه دانشجویان برق، شیمی، عمران، مکانیک و It  به همراه اساتید خود استقبال خوبی از این جشنواره داشتند، گفت: با ثبت نام و دعوت از علاقمندان در رده های سنی مختلف حدود ۲۰۰ نفر در جشنواره دانشجویی گلف در محل زمین چمن دانشگاه شرکت کردند.

اکبری افزایش قدرت تمرکز، ارتقاء روحیه و نشاط اجتماعی دانشجویان در کنار اساتید و پیوند ورزش و مطالعه در میان قشر دانشجو را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی در ادامه به رویکردهای هیات گلف استان در بُعد همگانی و بُعد قهرمانی این رشته اشاره کرد و گفت: در بُعد همگانی در تلاشیم تا بتوانیم علاقمندان بیشتری را با این رشته آشنا کنیم و در این راه تجهیزات و آموزش های تئوری و عملی را هم به آنها ارائه می دهیم.  
شایان ذکر است یک دوره مسابقه مینی گلف و بهکاپ برگزار و به نفرات برتر جوایز و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات قاسمی مربی فرهیخته و شایسته فدراسیون گلف، از همکاری و حمایت های دکتر علیرضا دودمان تیپی رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دکتر مجید محدثی معاونت اداری و مالی، دکتر بابک عاقل معاونت دانشجویی و فرهنگی، حسین پار اداره تربیت بدنی، مصطفی زنگنه کارشناس تربیت بدنی، نسرین محمدی مجری برگزاری کارگاه، فریبا جعفری، احسان اکبری، نرگس نوری، سعید باتمانی و فردین رضایی مربیان این دوره آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.