آگهی بالای اسلایدر صفحه اصلی

برگزاری جشنواره خانوادگی گلف در کرمانشاه

آگهی 11

آگهی 11

کرمانشاه جشنواره خانوادگی گلف با حضور حدود ۵۰۰ شرکت کننده در کرمانشاه برگزار شد.
الهام اکبری عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف و رئیس هیات گلف استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار تیتر اول ، با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد ورزشی، اظهارکرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری جشنواره خانوادگی گلف، آشنایی خانواده های کرمانشاهی با این رشته جذاب ورزشی است.
وی افزود: در این جشنواره، آموزش چهار رشته گلف، مینی گلف، وودبال و بهکاپ را به شرکت کنندگان داشتیم.

رئیس هیات گلف استان کرمانشاه با بیان اینکه والدین به همراه فرزندانشان استقبال خوبی از این جشنواره داشتند، گفت: حدود ۵۰۰ نفر در جشنواره خانوادگی گلف کرمانشاه در زمین چمن شماره دو مجموعه ورزشی آزادی شرکت کردند.
وی شعار این جشنواره را “گلف، ورزشی برای همه سنین” عنوان کرد و افزود: خوشبختانه کودکان حاضر در این جشنواره به همراه والدین خود با شور و اشتیاق خاصی این رشته را آموزش دیدند.
اکبری ارتقاء روحیه اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی، شادابی کودکان در کنار خانواده هایشان و توجه به ورزش در بین خانواده ها را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی در ادامه به رویکردهای هیات گلف استان در بُعد همگانی و بُعد قهرمانی این رشته اشاره کرد و گفت: در بُعد همگانی در تلاشیم تا بتوانیم خانواده‌های بیشتری را با این رشته آشنا کنیم و در این راه تجهیزات و آموزش رایگان را هم به آنها می دهیم.  
رئیس هیات گلف استان کرمانشاه تصریح کرد: در بُعد قهرمانی و حرفه ای هم از چندسال پیش برنامه ریزی‌های مدونی را داشته‌ایم که امسال تنها گوشه ای از نتایج این برنامه ریزی ها را با درخشش ورزشکارانمان در مسابقات مختلف دیدیم.

وی یادآورشد: طی چندسال اخیر ما نشان داده ایم که گلف کرمانشاه پتانسیل های بسیار بالایی دارد و باتوجه به اینکه جوانان کرمانشاهی علاقه زیادی به این رشته دارند، لذا انتظار می رود که مسئولین ورزش استان هم با تکمیل این پروژه به رشد و توسعه هرچه بیشتر این رشته کمک کنند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف خاطرنشان کرد:
پروژه آکادمی گلف کرمانشاه شامل یک زمین ۱۸ میدانه مینی گلف و فضایی برای  ۴ رشته از جمله: رنج گلف، وودبال، بهکاپ و کرکت بود که فاز اول پروژه شامل زیرسازی و تسطیح زمین انجام گرفته است، اما متاسفانه فاز دوم پروژه به علت عدم تخصیص بودجه کماکان نیمه تمام باقی مانده است.
وی افزود: این پروژه در حال حاضر حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و درصورت تامین اعتبار دوماهه به اتمام می رسد.

اکبری تصریح کرد: البته طی روزهای گذشته دردیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان، ایشان قول داد که تا پایان امسال پروژه آکادمی گلف استان به بهره برداری برسد که امیدواریم این امر محقق شود.

وی اضافه کرد: همچنین در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه هم یک زمین مینی گلف ویژه بانوان  داریم که غیرقابل استفاده شده و در صورت بازسازی می توان از این ظرفیت هم برای گلف استان استفاده کنیم.

شهرداری مناطق میدان های مینی گلف در بوستان ها احداث کنند
عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف در ادامه بااشاره به افزایش روز افزون طرفداران مینی گلف در استان، افزود: از شهرداران شهرداری های مناطق کرمانشاه می خواهیم باتوجه به اینکه مینی گلف علاقمندان زیادی دارد، در پارک ها و بوستان های شهر میدان های مینی گلف را احداث کنند.
اکبری تاکید کرد: احداث میدان های مینی گلف هزینه چندانی در بر ندارد و ما هم آماده ایم که نقشه و تجهیزات مورد نیاز آن را در اختیار شهرداری ها قرار دهیم.
وی در پایان گفت: از آنجایی که حضور خانواده ها در پارک ها و بوستان ها پررنگ است، لذا احداث میدان های مینی گلف باعث سرگرمی و افزایش روی آوردن آنها به سمت ورزش می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.