آگهی بالای اسلایدر صفحه اصلی

اعزام گلفبازان پسر کرمانشاهی به چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور

آگهی 11

آگهی 11

گلفبازان پسر کرمانشاهی راهی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور شدند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف عنوان کرد: چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر گلف کشور با حضور ۷۲ پسر و ۶۳ دختر از ۱۷ استانِ سمنان، همدان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، گیلان، سیستان و بلوچستان، مازندران، تهران، اصفهان، لرستان، آذربایجان شرقی، قم، خراسان جنوبی، کرمان، یزد و آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران و به میزبانی هیات گلف استان تهران، برگزار می شود.

دکتر الهام اکبری افزود:این دوره از المپیاد استعداد های برتر در گروه پسران در رده سنی زیر ۱۸ سال برگزار می شود.

وی گفت: مسابقات و سنجش آزمون های عملی استعدادیابی از ۲۵ تا ۲۷ شهریور ماه ویژه پسران در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود.

رییس هیات گلف استان کرمانشاه یادآور شد: چهار نفر از ورزشکاران منتخب این رشته در بخش پسران پس از چندین نوبت برگزاری مسابقات انتخابی به این دوره از المپیاد اعزام شدند.

اکبری اعلام کرد: ماهان فرامرزی، کسری کاظمی، رهام احمدی و امیرعلی(مهبد) جوکار اعضای تیم پسران گلف کرمانشاه را تشکیل می دهند و آقای احسان اکبری به عنوان سرپرست همراهی تیم استان را به عهده دارد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف در خاتمه تاکید کرد: نفرات برگزیده این المپیاد به صورت مستقیم تحت نظارت کمیته استعدادیابی فدراسیون قرار می گیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.